Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan

  • masa pelepasan:2022-08-31 19:06:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:309
  • Penerangan pantas:

    Dera Ismail Khan,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayak

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Dera Ismail KhanMelangkah proses pengubah jenis kering?

Solusi bunyi pengubah jenis kering

KaroiKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.


Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV,Dera Ismail KhanMengulangi pengubah distribusi, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Berjanjilah dan berjanjilah.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan



Operasi pengubah tenggelam minyak

Rakomendasi dan konsultasiOleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu,Dera Ismail KhanPenukar fasa tunggal yang ditenggelamkan minyak, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Kandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Dera Ismail KhanKapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

DeraIsmailKhanMaklumat produk lain
  • TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

    TampaMesin pembukaan lembaran automatikApakah punca kesan buruk?

  • Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

    Sebagai SamawahPengubah minyak terjun 2500kVAAdakah ubah bentuk adalah penyebab kebisingan yang diha

  • FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

    FenloHydraulic guide rail lifting platformPetikan Pembangunan

  • FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

    FenloJembatan penerbangan teleskopikPengenalan Pembangunan

  • PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

    PisaTekanan hidraulik paksi boarding tetapSebut harga

  • PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

    PisaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBersama baik dan buruk, apakah trend tinjauan pasara

  • PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

    PisaPangkalan mengangkat berputarFokus untuk memberikan momentum baru untuk pembangunan berkualiti t

  • BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

    BagubaiPengubah minyak terjun 35kVPiawaian dalam pemilihan bahan

  • segera:Peringatan: Maklumat Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan memberi anda Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan oleh syarikat kami, perkhidmatan Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan. Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Dera Ismail KhanPenukar jenis kering scb10Cara menghilangkan fenomena penyoalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!